edaabykl Esralemi benm kesem karnimin tam ortasinda bebek solda duruyo minicik zaten ve bazen sagim bazenn solum agriyo hurafenin tezini çürütecem şimdi 😄😄😄
edaabykl aysegulk07 sag üstte duruyor sanki o tarafa dahha yakin gibi hurafeye göre erkek 😄 cok daha erken eglencesine diyoruz ama 12.haftalarda nub teorisine gore daha dogru çıkıyor tahminler
aysegulk07 edaabykl evet şu an hepimizinki tahmin 😅 haftaya gideceğim 12. Haftada belki doktor da bi tahmin yapar
aysegulk07 fatmayarar1 devlete mi gidiyorsunuz benim doktorum tahmin söylüyor genelde gidenler öyle dedi 🥹 çok heyecanlıyım inşallah öğreniriz haftaya
fatmayarar1 aysegulk07 Evet devlete gidiyorum ve benimkinin gelişimi 1 hafta geriden geliyormuş haftasıyla uyumlu bir bebek değilmiş dedi en son
fatmayarar1 aysegulk07 Bende çok heyecanlıyım inşallah Rabbim gönlümüzden geçeni sağlıkla kolaylıkla nasip etsin
Sarpatesinannesi Esralemi benimde solda başından beri ama 13+5 yüzde 95 erkek dedi doktorum pipiyide gördük mesela ilk oğlum sagdaydi hep o doğru çıkmıştı 😄