ozlembasakz yorum yaparken izin mi alacam sizden yaa bi gidin bakın mesajlarınıza bit daha gereksiz konuşuyorsunuz bir defa nerde hissettiğinizi sormuşum daha sonrada ilk baştan beri o taraftan mı hissettiğinizi sormuşum ne oldu iki soruya cevap vermek bu kadar zorsa post açmayın