Esralemi aysegulk07 yukarda belirttiğim gibi kramplar sancılar hangi tarafınız da oluyor sağ ise erkek solda oluyorsa kız foto sağda yukarda görünüyor çekim hatası yoksa
fatmayarar1 Esralemi Benim ilk zamanlar sol kaşığımda çok ağrım oluyordu nefesimi kesiyordu daha ögrenemedim cinsiyeti diğer oğlum da sağ kasıgım ağrırdı şimdi merak ediyorum sonuç ne olucak
ozlembasakz Esralemi evet hep soldaydı bugün SAĞA GEÇTİ dedim bende zaten hep solda olduğu için kız sandım ama hastaneye gitmeden önceki gece çok baskı oldu meğerse sıpa sağa geçmiş hep solda hissettim ben
Esralemi ozlembasakz kaç haftalıksınız acaba ilk haftalarda kesenin içinde bebek neredeyse ona göre cinsiyet oluyor hep solda sonra sağa geçme ile değil yani
Sarpatesinannesi Esralemi benimde solda başından beri ama 13+5 yüzde 95 erkek dedi doktorum pipiyide gördük mesela ilk oğlum sagdaydi hep o doğru çıkmıştı 😄
edaabykl Esralemi kesenin icinde bebek sag ve sol taraftaysa ona goremi oluyor yoksa kese annenin karninda sagda yada soldaysami bunu anlayamadim hic 🙄😄
ozlembasakz Esralemi canım benim 1000 kere daha diyim mi benim bebeğim solda !!!!! Ama erkek arkadaşımın sağ da onunda kız böyle şeyler olabiliyor takılmayın
Esralemi edaabykl hurafe olarak bilinen şu ki kesenin içinde sap veya soldaysa denilir ama benim birçok kişide gördüğüm kesenin değil bebeğin hangi tarafta olduğu oda ilk haftalardaki krampların vs hangi tarafta olduğu yoğun olarak
edaabykl Esralemi benm kesem karnimin tam ortasinda bebek solda duruyo minicik zaten ve bazen sagim bazenn solum agriyo hurafenin tezini çürütecem şimdi 😄😄😄