mother2 Karpuzcilek_ ben bu testi en güvenilir test diye aldım zaten çıkması gibi bir umudum yoktu ama neden çıktı ki
42havvanur mother2 normal adet tarihimde adetim geldi ve olmasi gerekenden daha yogun ve daha agriliydi ama hamileymisim
momof3 mother2 yanıltabiliyor beni yanıltmıştı defalarca maalesef.İnşallah sizi yanıltmaz kan verip netleştirin bence 🤗
mother2 Papatyaaam1 inan zaten görünmesi gibi bir gayem yok zaten ona şaşıyorum ya en iyi dediikleri testi aldım ben gelecek ay için ama onda böyle çıkması beni şaşırttı ki gozle görünür şekilde çıktı
Havin49_ mother2 bence güvenilir tam reglime 1 hafta kala çıkardı önceden kaç tane yaptım kuruma bile çıkmadı
mother2 Havin49_ ama böyle olunca kararsız kalıyorum imi adet daha sipariş ettim çizgi belirginleşir se bakarım belirgonlesmeese çok ta umrumda degil artık