mother2 adatuna inan ben öyle takip eden biri değilim yani hiç bilmiyorum ama 37 .günde adet oldum ve ilk defa böyle bişey oldu kendi kendime adet oldum hep ilaçla olurdum normalde
42havvanur mother2 normal adet tarihimde adetim geldi ve olmasi gerekenden daha yogun ve daha agriliydi ama hamileymisim
42havvanur mother2 diger ay adetim gelmemisti test yaptim pozitif cikti kan verdim oyle olmustu. Ben gerdekte hamile kalmisim halbuki🤭
Papatyaaam1 mother2 Bak kuzum yerde duran inovıtayı yaptığımda 13 gün vardı adetıme sonra yerde duran prodüktörü yaptım sonra elımle tuttuğum arkadan kamera gıbı bısey görünen testı yaptım bunları yaptığımda adetıme hep 13 12 11 10 9 kala seklınde yaptım
merimermer Ben iki gebeliğimi de predictor ile öğrendim şu an 3 haftalık yani benim erken olmasına rağmen silik çizgi belirgindi canım
Papatyaaam1 Papatyaaam1 çok belli olan ınnovıtayı çok bellı olan prodüktördan önce yaptım ınnovıta çok hassas olduğu ıcın daha net çıkardı dıgerı bıraz daha sılıktı