momof3 mother2 yanıltabiliyor beni yanıltmıştı defalarca maalesef.İnşallah sizi yanıltmaz kan verip netleştirin bence 🤗
Havin49_ mother2 bence güvenilir tam reglime 1 hafta kala çıkardı önceden kaç tane yaptım kuruma bile çıkmadı
Pkosluaday mother2 sana tavsiyem ilk idrarla sabah bidaha tekrarlaman içim rahat etsin dersen kan ver çok belli değil bu resimde ama
Pkosluaday mother2 bu testle öğrendim gebeliğimi daha öncelerinde de hep bu testi kullandım hiç silik çizgi çıkmamıştı bu sefer silik çizgi çıktı ve hamileyim
mother2 Pkosluaday Pol polikistik over vardı bende ben 37 günde ilk defa kendi kendime adet oldum geçti az atıyorum şu an ama bunu da yapınca negatif çıkar diye yaptım yani önümüzdeki ay net olur diye pozitif çıktı
visnelicheescake mother2 Eğer İlk anda çıktıysa sorun yok ama bekledikçe kuruma çizgisi veriyor demek istedim
Karpuzcilek_ Ben hamileliğimi bu testle öğrendim ilk 5 dk da yoktu diyebilirim 20. Dakikada aşırı silik bir çizgi oluşmuştu 2 gün sonrası kan verip öğrenmiştim istiyorsan umarım vardır bu test pek yanıltmıyor
mother2 Karpuzcilek_ ben bu testi en güvenilir test diye aldım zaten çıkması gibi bir umudum yoktu ama neden çıktı ki