13+5 olduukk Allah'ım bulantıdan eser yok çok şükür rabbime. Güzel güzel yiyip içebiliyorum. Şimdiden 1 kilo almışım bile. Bide cinsiyet için o kadar sabırsızlanıyorum ki 22sinde doktora gitcem tekrar 4ayımı dolduruyorum. Rabbim hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin herkezin gönlüne göre versin. 😍💌💕💕💕💕💕