Bizde 12+2 deyiz şanslı hamilelerden biriyim parmak sayısını geçmeyecek kadar mide bulantım olmuştur en başından beri çok rahat bi hamilelik geçiriyorum ama söylediğiniz dönemlerden geçtim 11. Haftada şiddetli baş ağrılarım oldu geçti ama oda çok şükür.bu hafta tarama testine gireceğiz onun stresi var biraz birde cinsiyet merakı bakalım ben kız hissediyorum babası erkek sağlıklı sıhhatli olsun da tek gerisi önemli değil😍