Deletedmom_787 yok canim benim ilk kimyasalimda gebeligimi regl tarihimden 1 hafta sonra ogrendim 121 degerle 2 gun sonra 460 oldu 2 gun sonra 181 e dusmustu daha sonra sifirlanmasi 1 ay sürdü degerim 181 ken kanamam basladi agrilarla 1 ay kanama sürdü 2. Kimyasalimda yani gecen ay reglden 1 gun once 29 ile ogrendim 2 gun sonra 22 ye dusmustu progesteron 18 den 5 e dusmustu ne olur ne olmaz diye progestan basladim ama ise yaramadi 4 5 gun sonra kanamam basladi simdi bu ay regl gunune 2 3 gun kala 46 degerle ogrendim progestan 29 cikti simdi tekrar tahlil vericem korkuyorum mesela yine aynisi olcak diye tek umudim bu sefer yumurtlamadan 3 4 gun sonra progestan fitil kullanmaya baslamistim halada kullaniyorum bakalim nasil olcak sanada tavsiyem tahlilini bi an once ver sonucu ogren insan kimyasaldan normale dönsün diye ugrasiyo ama bi yandanda sonucta sagliksiz gebelik surec cok hizli gecsin saglik gebelik icin ugrasayim istiyo 🤷🏻♀️