Deletedmom_787
Umarım gönlünüze göre olur Herşey ama değerler yavaş ilerliyor bence umarım güzel sonuç alırsınız ancak bence bir şey almasanız daha iyi olurdu ben 1 hamileliğimde 32. Haftada almaya başlamıştım eşyaları şu an 34 haftalık hamileyim oğlumdan kalanları yeni çıkardım ve daha yeni eksik kalanları alıyorum doğmuş çocuğun bile garantisi yokken bence erkenden bir şeyler alıp kendinize eziyet etmeyin hiç