Akseec aradılar aşkım 🥺 doktor olumsuz konuştu dolandırıc bunlar ısrarla yarın gel burda kan ver dedi illa ordaki laboratuvarda olması gerekiyormuş başka yerde olmazmış bende takibimi devlette yapacağım dedim kapattım betan düşük progesteronun düşük sağlıksız gebelik dedi geçti korkusuzca 🥺 bende yarın öğlene randevu buldum devlette baktırcam aynı yerde cuma günü de baktırcam bakalıö ne çıkacak moralim 0 😭😭😭