Deletedmom_787 visnelicheescake yeter ki bir şey olmasın 🥺 sağlıklı olsunda ilaç kullanırım önemli değil 🥺🥺
Deletedmom_787 Akseec çoook teşekkür ederim canım benim allah razı olsun sende dualarımdasın 🥺💕🙏🏻🌸 rabbim hepimize bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah doktor yarın arayacakmış beni ne diyecek bakalım 🥺
Akseec Deletedmom_787 Allah razı olsun canım inşallah güzel haberler verir doktorun beni de etiketle bi gelişme olursa rabbim zorunu kolaylaştırsın cinsiyet için gün saydığın zamanlara gel bian önce inşallah🤲🏻💓🌸 ben bidaha ki ay deneyeceğim canım bu ay troidim yüksek çıktı onu düşürüp tedaviye başlaycağım Allah’ın izniyle🙏🏻
Fnurr8 Merak etmeyin geçen hafta çarşamba günü beta hcg 791 Progestan 15,8 çıktı . Ona rağmen günde iki kez olmak üzere takviye Progestan kullanıyorum . Doktorunuz önlem alcaktır değerleriniz güzel artmış . Hemen görüşün ilaç için
Deletedmom_787 Fnurr8 çok korkuyorum moralim 0 her şey aldık heveslendik herkese duyurduk muayene olunca şok geçirdim asla miyom olduğunu vs bilmiyordum çok üzüldüm inşallah bir sorun olmaz 🥺🙏🏻
Deletedmom_787 Akseec Rabbim şifa versin sana da tez vakitte sağlıkla huzurla bebiş müjdesini almayı nasip etsin 💕🌸🙏🏻 inşallah benim bu durumumda düzelir 🥺 mahvoldum 😭🥺
Fnurr8 Deletedmom_787 çok sters bebeğe zarar veriyor ne yazık ki kuzum sakin kalmaya calis biliyorum çok zor . Ama bizim elimizde değil hiç bişey . Çok yeni daha betayla beraber Progestan da hızla artıyor merak etme 🥲❤️🙏
Akseec Deletedmom_787 amin canım inşallah🌸🤲🏻 düzelir sen stres yaptıkça işleri daha çok zorlaştırırsın bak sana bi tavsiye youtube da çok güzel etkinlikler var çanta örmek mesela ben tığ nedir bilmezdim sevdiğim bi çanta modeli bulup ördüm kafmı çok güzel oyaladı zor değil aşırı kafa oyalıyor ve yormuyor. İpleri bulması da çok kolay ve fiyatları aşırı uygun. Ya da mandala alıp boyama yapabilirsin ben ikisini de denedim aşırı kafa oyalayan,zevkli aktiviteler kulaklığını tak boyama yap tv yi aç çanta ör. Düşünerek insan kendine en büyük kötülüğü yapıyo inan ki
bizzocone Deletedmom_787 miyom bende de var bulunduğu yer önemli bir de hamilelikte daha da büyüyebiliyor hormonlardan kaynaklı ağrı da yapma ihtimali var onu hamilelik sürecinde takip ediyorlar
Deletedmom_787 bizzocone dışa doğru büyüyor dedi ama çok canım sıkıldı hiç belirti vermedi bunca yıl şok geçirdim bebeğin gelişimine engel olmaz demi 😭😭
Deletedmom_787 Akseec tamam canım 💕 doktor arayacaktı sözde hala aramadı dünya kadarda para aldılar sinirlerim bozuldu
bizzocone Deletedmom_787 benim de belirtim yoktu 31 haftalık hamileyim yeni daha büyüdü bebeğe zararı yok şuan doğuma da yok dediler Sıkma canını hiçbir şey olmaz
Akseec Deletedmom_787 zaten para almayı çok güzel biliyolar 😀 sen ara sor eğer aramazlarsa mesaileri bitmeden