_nejla_ yaa hayırlı olsun 🧿🧿🫶🏻bende salı günü verdim benimde 68.80 çıktı perşembe günü lekeleme oldum kadın doğuma gittim tekrar baktık düşük mü diye çok şükür 140 a yükselmiş 20 ekime keseyi görmek için randevu oluşturdu doktorum perşembe günü tekrardan beta hcg baktırıcam Allahım hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin isteyenede nasip etsin şimdi kese görüncek mi kalp atımı duyulacak mı paniği oluştu bekliyorum sabırsızlıkla 🤲🏻🤲🏻