CerkesMaria var gibi ama bu sene testler hep yanıltıcı sonuçlar veriyor. Bende bu yüzden gecikmenin 2. Günü test yaptım 6. Günü kan vermiştim kuzum. Nedense bu sene kimyasal gebelik her iki kadının birinde görülmeye başladı. Bende kimyasal geçirdiğim için kimyasal sanmıştım. Şükür 10 haftanın içindeyim. Sende ümit et ama etme. Belli olmaz. Ama gönlünden geçenin olmasını isterim. Sende tez zamanda mutlu haberi alırsın inşallah çiçeğim 💖