_nejla_ gittim canım 2 farklı doktora birinden ağlayarak birinden gülerek çıktım 😅😅😅 biri kanama alanı var önemsiz dedi ama kocam bir alan gösterdi sonra başka yere gittim kanama alanı falan gözükmüyor gayet kese güzel bebekte oluşmuş çok iyi dedi post attım keseyi ordan bakabilirsin canım profilde