superstar_00 _nejla_ Senin de yumurtlaman ayın 24 idi diye hatırlıyorum testimi bir üstte paylaştım bakar mısın?
_nejla_ superstar_00 evet canim 24 düydü cizgi gozukuyo valla var gibi markayi bilmiyorum yalanci pozitif filan veren bi marka degilse hamilesinn 🥳 kan ver istersen kesin olsun daha cok yeni sanki
_nejla_ azra19 tahmin edebiliyorum benimde yarin kan vermem gerekiyo artis icin ama veremicem persembeye kaldi ona bile nasil dayancam diye dusunuyorum o yuzden seni cok iyi anliyorum
superstar_00 azra19 Amin amin 11 aydır bekliyorum Rabbim ikimize de sağlıklı gebelikler nasip eylesin.
salihaaras superstar_00 ben gebeliğimi ovülasyonla öğrendim muhtemelen gebesın 😊 erkense teste cıkmaz kanda belli olur
sizdenbiriyim salihaaras nasıl oldu yani ovulasyonda yumurtlamayı gördükten sonra devam ettiniz hep kırmızı pik mi gördünüz