ikizannesiiiiiiii azra19 ver aynen kesinleşir canım ama benim içimden gebesin diye geçiyor testine göre kan verirsen veya test yaparsan sonucunu bana da atar mısın
azra19 ikizannesiiiiiiii ikizannesiiiiiiii tabı haber veririm canım 😊💜 sağlık ocağındaki kan öğleden sonra hemen cıkar mı acaba
azra19 ikizannesiiiiiiii kan verdim canım😇 barkod numarası aldım bide halk saglıgı merkezinden ogrenebilırsın dedi e nabız cunku gec dusuyomuş
azra19 derryaaneva valla 20 eylül de benim olmam lazımdı regl olamadığımız ıcın yenısını de tahmın edemiyoruz.Eger gebelik varsa geç döllenmedir yoksa kaç kere yumurtlıcam🤷♀️
azra19 derryaaneva şey sorcam bide üstüne üste sürekli mı pik cıkması lazım yoksa 1 gunde olsa gebelık var dıyebılır miyiz?
azra19 superstar_00 yok canım kaset test yuksek hcg daha cok ölçüyor ilk idrarla erken gebelik yap sen yinede
superstar_00 azra19 Ben teste baktım silik çizgi çıkmış gibi testin arkasını gün ışığına tutunca silik çizgi belirgin testin önünü ışığa tutunca yok acaba var mı sizce?