selam kizlar 22eylyl adet oldum 5ekimden ovulasyon test yapmaya basladim dun doktor kontrolum vardi folikul 15mm gelismis soyledi axsam havus kuru incir kuru kaysi falan yedim sabah yine ikinci idrarla 12de test yaptim boyle cikti sizce catlama olmusmudur yoksa benmi yaniliyorum lutfen allah askina yardim edin