Selam kızlar regl gecikmesi var 10 ağustos son regl tarihiydi bat 20 eylül.Bugün ki ovülasyonum böyle cıktı.(https://)
.Aşırı akıntı kasıkta ağrı var 2 gün önce prodoctor negatif artımed silik pozitif cıktı sizce gebelik olabilir mi yarın kan vercem.?