Yenianne92 11+4 olduk 12+2 de hem ikili hem cinsiyet öğrenmeye gidecekte 5 gün kaldı ama bu sefer de göstermez diye korkuyorum ya 😔 meraktan Çatlıcam severken ismiyle çağırayım diyorum en önemliside bende bi iki parça bişi alayım diyorum 😂😂😂
Ben hiç mide bulantısı yaşamadım çok şükür sunaa kadar çok rahat geçti hamileliğim 🙋🏻♀️