Evrem13 13+1 günlük hamileyim ilk günden beri erkek hissediyorum geçen hafta doktorum kıza benziyor gibi ama çok erken gidip sakın alışverişe başlamayın dedi :) kız erkek hiç önemi yok ilk bebeğim sağlıklı olsun tek dileğim. Ama bir yandan da merak ediyorum hislerim doğru mu çıkacak yanıldım mı?
Yenianne92 Evrem13 ben de aynen sizin hislerinizi yasiyorum hem merak ediyorum hem de saglikli olsun hic onemli degil hislerim dogru mu acaba
Nazl1234 Yenianne92 evet canim oyle dyorlarmis doktorum cok tecrubeli 25 yillik doktor onun tahminlrri yanilmiyo diyorlar ama henuz 14 hafta oldugu icinde bilemiyorum kafalar karisik😊
Yenianne92 CnsyeniHamile ay insallah gosterir ben de isim olayi icin istiyorum birazda kiz ismi belirleyemedim henuz ama erkek belirledik
Yurmet Yenianne92 bende bu hafta perşembe gidecem 12 hafta olcam acaba bilebilir mi bilmiyorum merakla bekliyorum bende😊🤰
Scb Bende cuma günü ikili yaptırdım devlete gidiyorum radyoloji uzmanı yaptı ona sordum erkeğe benzetti drum daha söylemedi devlette erken söylemiyorlar pek bi dahaki randevumda kesinleşir artik ozeldeki dr da erkek demişti sağlıklı olsunlarda
Yenianne92 Scb evet devlette cok yorum tahmin yapmiyorlar benim ozeldeki doktorum da oyle gerci sonradan degistirince anneler uzulebiliyor diyor ben de 17 de gidicem doktora ama herhalde dayanamam arada devlete giderim belki
Scb Yenianne92 16 17. Haftalarda net oluyo artik insan sabirsizlaniyo tabiki öğrenmek istiyoruz olsun 😊