mk123 Yenianne92 ben tam 16. haftada gidecem, heyecanla beklioz ilk gebelik ne olursa olsn ikisinede raziyim🤗
Yenianne92 mk123 ben de oyle once saglikli olsun da cinsiyet onemli degil ama alisveris yapmak icin sabirsizlaniyorum hep erkek kiyafetlerine gidiyor elim ama bakalim bebisimiz ne olacak 😍
mk123 Yenianne92 esimde cok sabırsız ilk alisverisimizi yapalım öğrendiğimiz an🤗ben henüz hicbirsy hissetmiom tahmini konusunda, cevrem erkek hissedio, eşim kiz, ruyamdada 3ncu defadr kiz bebeği goruyom
mk123 Yenianne92 benim kesildi arada da gelmeyince arada korku sarıyor normal mi, yoksa ters gdn birsy mi var diye, gebelik bizi takıntı hale getrdi
Yenianne92 mk123 evet10.haftada ben de bi tedirgin oldum 11 de doktora gittim Allah korusun bisi mi oldu diye cok sukur her sey normaldi
Yenianne92 mk123 ben de ruyamda kiz bebek gordum ne gorursen tersi olur diyorlar ama bakalim artik once saglikli olsunlar
Gamzetoklu Yenianne92 hep erkek hissettim bende baştan beri geçen haftalarda rüyamda kız bebek doğurdum nasıl güzel☺️ Rüya tabirleri hep tersi olur yazıyordu doğruymuşş..oğluşum oluyo..🙏🏻👼🏻🎈
Yenianne92 Kucuktosunum ikili test yaptirmayacagim ben biraz karsiyim cunku sonuclar yuzde yuz dogru degil ve evham yapmama sebep olur diye dusunuyorum
Nisa01 Yenianne92 aynen canım bende yaptırmayı düşünmüyorum doktorum aldirirmisin çıkarsa dedi hayır dedim oda ozaman çok gerek yok zaten yüzde yüz doğru çıkmıyor dedi sadece olasılığı söylüyor dedi bende yaptırmama kararı aldım Allah'tan gelene raziyiz sonuçta
mk123 Tokattt o bende de vardi beni mahvetmisti..koku,istahsizlik, bulantı bir lokma dahi yutamiodum 6 kilo verdim, 13 haftamda azaldı şükürler olsun
Yenianne92 Nisa01 evet cok duydum riski yuksek cikipta saglikli bebek doguran psikolojimizi etkilemeye gerek yok. Ayrica hastalik bi bu degil ki dogduktan sonrada basimiza gelebilir Allah korusun
Sirincili Yenianne92 ben 10+4 üm . 12 de gidiyoruz doktora 2’li de yaptıracağız inşallah belli olur 🤲🏻