iremiko_ inanarak giderseniz oluyor bünyeden bünyeye de değişebilir. Ben volkan uçağa gitmiştim. Sonrasında eve giderken vs içtim ama içerken hep kustum söyledikleri aklıma geldikçe. Sonra da daha asla içemedim. Günde 1.5-2 paket içen insandım. Sizi hipnoza alıyor ve ilk başlama anına kadar götürüyor sonrası zaten sizin tiksindiğiniz şeylerle alakalı oluyor. Benim hep boğazıma düğümlendi içemedim. Hani sigara içerken gülersiniz ya boğazda leş bir tat bırakır ve öksürürsünüz daha kötü olur, bende ondan oldu hep ıyyy😂