qwertyxx ben de kendimi sigara içersem cocugum sakat doğar bi ömür sakat cocuk mu bakmak isterim diye korkuttum ve bıcak gibi kestim nefret ediyorum suan sigaradan. belki yanlıs uygulama ama baska türlü zor bırakırdım bence cunku ben de siz gibi severek içiyordum, bu şekide kalp sesini duydum ve bıraktım 4 aydır ağzıma sürmüyorum şuan :))