ben günde 1,5 paket rahat içerdim, çok da severek içerdim :) hamileliği duydugumda azaltmaya calıstım ama ne zaman kalp sesini duydum bıçak gibi kestim. Birden öyle bi tiksindim kii.. kendi canımı bunca zaman düşünmedim ama o minicik bana muhtaç bebeğime bunu yaparsam kendimden nefret edebilirdim.. 8 hafta oldu hiç ağzıma sürmedim, biri içse kuscak gibi oluyorum uzaklaşıyorum.. Dilerim tüm bırakmak isteyenler kolaylıkla bırakır 💕
nurbuket