Minnaktontis ben hamile kalmadan önce de kendim halledebildigim icin hamileyken de hep kendim sir ağda ile aldım. Önceden tecrübeniz olsaydi büyük kolaylık olurdu ben de kuaförde cok kasılırım kendi canimi yakabilirim ama başkası daha kötü yakar diye kasılırım. Su anlık yöntem cok fazla biriktirmemek (aylık alıyorsam İki haftada bir) çünkü hamilelikten sonra bir dönem hiç uğraşamayacağım icin temiz Doğum yapmak istiyorum ve jilet vb. Seyler bende herkesten daha fazla çıkarıyor kalın telli bir bünyeye sahibim. 7.ayda biraz zorlanmya başladım büyüyen karnımla. 8. Aydayım ve bu ay ayna karşısında hiç zorlanmadan yaptım. Kaldı bir iki seferlik onları da insallah kendim halledecegim zamanı gelince 🤷🏻♀️