Minnaktontis benimde düşük tehlikem olduğu için ilk 3 ay jilet kullanmak zorunda kaldım. Ağdaya gidersem bi de ordan mkrop falan kapıp onla da uğraşmayayım diye.ama dediğin gibi çok çabuk çıkıyo kaşındırıyo, duramıyorum kaşıntıdan resmen. Aaa dedim yeter artık karnımda büyüyo yapamıycam böyle diyip ağdaya yeniden başladım. Düşük riskimde geçmişti bu arada. Öyle dediğin gibi hiç kendimi kasmadım.zaten yıllardır ağda yaptırıyodum. Aksine bi huzur kapladı içimi😂 oh ya dedim tertemiz oldum ne kaşıntım kaldı ne bişeyim. Bence ağda yaptırabilirsin☺️ He ben hijyenden dolayı kuaförle anlaştım mesela bi kutu ağda aldım ondan o kutudan yapıyo