Minnaktontis yok canım ya korkma daha önceden yaptırmıyomuydun ağda? Sadece hamilelikten dolayı bi tık daha fazla acı hissedebilirsin. Yani ben ağda yaptırırken hiç canım yanmıyodu jiletten sonra ilk defa yaptırınca çok az bi acı hissettim. Şuan mesela son haftalarımdayım ağda yaptırırken canım biraz daha yanıyo çünkü vücudum çok hassaslaştı artık