ilaydamom_ ben kızım 18 aylıkken ikinci çocuğuma hamile olduğumu öğrendim. Kızım 2 yaş sendromuna girdiğinde hamileliğimin son aylarına geldim ama inanılmaz zorlanıyorum. Gün içindeki inatlaşmaları, ağlama krizlerini göğüslemek ve geceleri uyku düzeninin bozulmasıyla gecede dinlenememek hamileliğimin de zor geçiyor oluşunu hesaba katınca çok sıkıntılı bir süreç geçiriyorum diyebilirim. Hele desteksiz çocuk büyütüyorsanız daha da zor