ilaydamom_ aslında her şey normal reglim düzenli, rahim filmi çekildim tüplerim açık, hormonlarım normal, eşimin sperm testi normal . Her şey yolunda görünüyor ama sebep yokken gebelik oluşmuyor işte bu sebeple açıklanamayan sebepsiz infertilite. Çok arayı açmamak lazım gerçekten