ilaydamom_ ben bekledim 2 yaşına geldi oğlum öyle denedik kısmet oldu çok şükür. Ben desteksiz çocuk büyütüyorum mecburdum beklemeye 2,5 yaşında kreşe başlar adapte olur bebek gelir diye düşündük. Ben çok yaş arası olmasın taraftarıyım. Desteğim olsaydı iki bebek arka arkaya dünyaya getirip rahat ederdim sonrasında. Şu an da bebeğiniz olsa araları 4 5 yaşta olsa sevgi ilgi zaman eksilecek ilk çocuğa o yüzden bunu düşünüp vicdan yapmayın. Ben iki kardeşim en büyük zenginliğim kardeşim çocuklarım içinde öyle olur inşallah