Bence en az 4 yaş olmalı araları, gördüğüm kadarıyla ilk çocuğun hakkına giriliyor çok.. 4 yaşa kadar o da bebek ve ilgiye muhtaç inanın. Ben abarttım 9 yaş oldu araları yaşım da 38. Ama hiç pişman da değilim oğlum tek çocukluğun tadını doyasıya çıkardı, ikinci çocuğumun ilgisini de kıskanmayacak.