Elif_96 aramızda 1 hafta var bende doğuma kadar belki 3. Bir yöntemi keşfederim diyordum ama kötü haber bulamadım🤔 bende korkuyorum ve şuan başka sebeplerden normal doğum imkanımız olmayabilir. Sezaryende de kendimi ameliyat olurken görmek istemiyorum çekiştirmeleri hissetmek istemiyorum eğer sezaryene kalırsa işim genel anestezi istiyorum mis gibi odama geçiyim bebeğim yanıma gelsin ama ilk doğumum olacak bende bilmiyorum. Allah hepimize bir çırpıda su gibi doğum nasip etsin.