Silaaaamom2025 Elif_96 canımmm hepimiz aynıyız aynı durumdayız korkmuyorum diyen yalan söylüyordur. Ben 30. Haftadan beridir hem doğumdan korkuyorum hem acı çekecem diye hemde yapabilecek miyim acaba diye düşünüyorum bende panik yapar mıyım diye korkuyorum ama bence panik yaparsak daha iyi panik olunca ben oturamam hayatta hep yürür hareket ederim bu da doğum için iyi bişey bence ben bide bebeğe alışacak mıyım hemen annelik yüklenecek mi diye bile korkuyorum bunu bile düşünüyorum şuan 36.haftadayım dalgaya vurmaya çalışıyorum ama bende mutlaka haftada bir mutlaka sıcak basıyor stres yapıyorum ama düşününce de herkes böyle herkes korkuyor inan ki kimle konuşsam aynı herkes korkuyor bunu bildiğm için biraz sakinliyorum sende öyle düşün hepimiz korkuyoruz bunun anksiyete ile alakası yok korkmamız gayet doğal bana doktor panik atak olanlar kalp krizi geçirmez demişti rahat olmamız lazım ne olursa olsun 1 günde olup bitecek sonuçta böyle düşünüp sakinleşelim ve mümkün olduğunca evde kalma son haftalarda hep yürüyüş yap bi yerlere markete komşuya falan git duygularını da gizleme açıkca dile getirebilirsin 🤝💕
Elif_96 Silaaaamom2025 size ne kadar teşekkür etsem az yazdıklarınız o kadar kıymetli ki benim için motive etti beni çok çok teşekkür ederim. Herkesin böyle şeyler yaşaması insanı çok motive ediyor herkes benim gibi diye düşünüyor insan. Çok rahatladım. Ayrıca panik ataktan bile kalp krizi geçirilmezmiş bu çok rahatlattı ya
Silaaaamom2025 Elif_96 ne demek birbirimizi en iyi biz anlarız her gece ne yaşadığımızı bir Allah bir biz biliriz kadın olmak anne olmak çok kutsal biz çok güçlüyüz gerçekten çok zor şeyleri başarıyoruz 💕🫶
cakirbebek Elif_96 sezaryen olacam 30+4 haftayıım ve çok korkuyorum. İlk kızımıda sezaryenle doğurmuştum
Elif_96 cakirbebek benim günlük yaşamımı çok etkiliyor sürekli doğumu düşünüyorum olumsuz şeyler düşünüyorum
Elif_96 Silaaaamom2025 inşallah çok kolay bir şekilde doğum yaparız allah yardımcımız olsun. Hangimiz önce doğurursa yazsın 🥰🌸❤️
Silaaaamom2025 Elif_96 inşallah ya Rabbim pozitif şeyleri yazmayı nasip etsin inşallah tabiki yazarım 🤩🥰
butterflyys Elif_96 ben de aynı kaygılarla doğuma girdim hiç bir aksilik olmadı ❤️ birinci öncelik iyi bir doktora gidiyor olmanız doktorunuz ne kadar iyiyse o kada rkolay geçiyor doğum. Doğum sürecinde kendinize devamlı şunu hatırlatın bunu herke syapıyor bende yapabilirim birkaç saat sonra doğurmuş olacağım diye motive edin kendinizi inanın bana bitiyor allahım yar ve yardımcınız olsun bu arada ilaç kullanıyor musunuz ?
Elif_96 butterflyys inşallah kolay geçer bende kendimi böyle motive ediyorum 🥰 bu arada evet passiflora şurup kullanıyorum 28.haftadan beri
kbraa2727 Elif_96 Bende aynı sen gibiyim Anksiyete var benimde heycandan nabız falan yükseliyor Ameliyattan evet evet korkuyorum ama normal doğum da da ya bebeğimi nefessiz bırakırsam diye oksijensiz kalırsa diye çok korkuyorum
Elif_96 kbraa2727 bunu hiç düşünmedim böyle bir şeyide bilmiyorum nefessiz kalma gibi o yüzden o konuda bi kaygım yok 😬
butterflyys Canım kızlarrrr ♥️ zaten aksi bir durumda doktor gerekli müdahaleyi yapıyor hiçbir sorun olmuyor yani yüreğinizi ferah tutun allahım hepinizin yardımcısı olsun inşallaj ❤️❤️
Elif_96 butterflyys çok tatlısınız çok iyisiniz çok teşekkür ederim yaklaşımınız için hep yolunuz açık olsun iyi insanlarla karşılaşın ❤️
butterflyys Elif_96 amin canım benimmm seni de inşallah her daim evladının gününü göresin inşallaj 😍😍
Merv01 Elif_96 Hayatım ben 36+1 deyim hormonsal mı bilmiyorum ama 33-34.haftalarımda asla doğuramayacakmışım geldi normal doğum beni çok geriyordu o haftalar geçince bi sakinleştim şu an tek bildiğim bebekte çıkmak için gayret edecek ve vücudunda bebeğin çıkması için çalışacak o yüzden instagramdan uzak durup kendi kafanı dinle benimde anksiyetem var ama ne kadar düşünürsek o kadar zorlaşıyor akışına bırak biz çok güçlü kadınlarız her şeyin üstesinden gelebiliriz
Elif_96 Merv01 ben şuan 34+5 im düne kadar hiç korkum yoktu yapabilirdim. Ben sezeryanı hiç düşünmedim. Dün yalancu sancı girince panikledim doktorumda sezeryandan yana olunca anksiyetem tuttu acaba yapamam mı diye
Narenciyee Elif_96 resmen aynı duyguları aynı şeyleri yaşıyoruz biz de yarın 36 haftalık oluyoruz ama hala doğum şekli konusunda çok kararsızım ilk başlarda normal denerim denemeliyim diyodum ama şuan o düşünceden kötü doğum hikayelerinden sonra vazgeçiyorum gibi sezeryan düşünüyorum şuan onda da ölüm korkusu ağır basıyor ne yapacağımı bilmiyorum Allah ne yazdıysa onu yaşayacağız
Nihan87 Sezaryen beni normal doğumdan daha çok korkutuyor, anksiyete hastasıyım ilk doğumumu epiduralli normal doğum yaptım, bunda sezaryen olursam diye ödüm kopuyor
Feyza_nur_ceviz2308 Elif_96 benimde 37+2 girdim normal doğum için uygun dedi doktor ama ilk çocuk korku var tabiki nasıl geçicek nasıl olcak sancı çıkmadı henüz ne şekilde gelir bilemiyorum