Elif_96 benim 3.kez normal doğumum olacak ben bile bildiğim halde ara ara düşünüyorum o anları ama 10 kere de olsa normal isterim çünkü 7 kat kesilmek düşüncesi bile beni çok fazla korkutuyor🙈normal doğumda acılarınız saatler sonra doğunca diniyor hiç olmamış gibi ama sezeryan sonrası iyileşme süreci çok daha uzun maalesef 🥺 korkmanız çok normal üstüne anksiyeteniz varmış bu da tetikliyor ister istemez ama o an biliyorsunuz ya bebeğinizin geleceğini onun için dayanma gücü otomatik yükleniyor merak etmeyin ☺️ eğer ki normal doğum yaparsanız sancı sürecinde bebeğinizin kime benzediğini saçlarının rengini kokusunu ses tonunu düşünmeye çalışın sancı geldikçe derin nefesler alın ve doğum anında mutlaka ama mutlaka ebeleri dinleyin ıkın dediği an derin nefes alıp tüm gücünüzle bebeği dışarı iter gibi ıkının hooppp meleğiniz kucağınızda miss gibi kokuyor 😍❤️ inşallah sağlıkla ve kolaylıkla kucağına alırsın canım 🙏🏻🥰