34+5 günlük hamileyim. Doktorum dün doğum şekline karar vermemiz gerektiğini söyledi. Düne kadar hem normal doğum diye düşünmüştüm çünkü ameliyattan çok korkuyorum. O gece uyuyamam sabaha kadar nabzım yükselir vs diye. Dün doktorumda karar verelim dedi bende anksiyete var. Yalancı sancım olunca bile nabzım yükseldi ve tansiyonum çıktı. Doktorda anksiyeteden dolayı sezeryana olumlu bakıyor. Dünden beri iyi hissetmiyorum kendimi doğum aklıma geldikçe korkuyorum ne sezeryan ne de normale hazır değilim artık. İçimde hep bir korku var normal ya da sezeryan farketmez hastaneye giderken nabzım yükselecek tansiyonum çıkacak ya bir şey olursa diye