Selam , Ben geçen ay 5 inde regl olmuştum 2gün gecikmem var ani kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum göğüslerimde de şişlik ve hassasiyet var umarım hasta olmam diye bekliyorum 😂 belirtileri çok benzder çünkü , erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bakalım nasip diyerek bekliyorum