filikkk Sss1947 bende akşam yapıcam bakalım sabahı kaçırdım test yoktu elimde yarınıda bekleyemeceğim galiba pek umudum yok ama bakalım🙏
Sss1947 filikkk bende az önce yaptım sabahta mı yapsam bi dedim yarın için ama zaten kaç gün kaldı surda adet olacakmış gibi karnımda arada ağrı giriyor ama ilk hamile kaldığımda da belirtim buydu o yüzden direk adet demek istemiyorum 🥲
filikkk Sss1947 olursa benim ilk olacak dediğiniz gibi adet belirtilerim var ama zaten belirtiler hep aynı gibi bilemiyorum
Sss1947 filikkk benimde ilk olacak o olmadı malesef ki o yüzden bende çok bilgili değilim ama o zamanlar adet olacakmış gibi oluyordu aynı belirtilerim oydu 8 ay önce
Sss1947 adaytomomy geçen ay benimde böyle çıkmıştı kan verdim bişey yoktu o yüzden heveslendirmekde istemem ya yarın bi tekrar yapın bakalım koyulasacakmı