filikkk Sss1947 karın ağrım bel ağrım var ama dün test yaptım negatifti çok belli belirsiz bi çizgi çıkmış sonradan
Sss1947 filikkk evet evet bende hatırladım şimdi sizi benim kasık agrılarım falann var 4 gündür ama geçen ayda vardı o yüzden onu çok önemsemiyorum başkada bi belirti şeklinde bişey yokk
pembelotus Benimde bat 8 bu gün ki testim hafif silik çıktı ama marka çok bildiğim bişey değil güvenemiyorum
Sss1947 pembelotus kimi doğru kimi yanılttı diyor o yüzden kesin bir bilgim yok ya başka bi test daha alıp tekrar deneseydiniz keşke
Orkidem8 pembelotus ben yaptım doğru verdi ama tam net bilgim yok ilk defa o marka yaptım çünkü bende sıkıntı olmadı 🌸
Sss1947 Kızlar benim bugün göğüs agrılarım başladı ama adet gününe kaldı 3-4 gun o yüzden de ağrıyor olabilir
EmellC Sss1947 bat yarın. Gecikme bekleyecektim ama vücut ve baş ağrılarım olunca bugün SENTE marka erken gebelik testi yaptım negatif
EmellC EmellC hatta ciftlikteydim disarda wcsi of yine olmamis dedim ustumu giydim elimi yıkadım tam ciktim testi cope aticam aa baktim belirginlesiyor
hera33 bende dün silik gördüm ama regli olacakmışm gibi ağrım var valla.. bat 6 ekim beklemediyimmm ve benim ovulasyon testim pozitif çıktı bugun
senos15 Sss1947 benimde 8 canım testlerim silik çıkıyor 5 tane yaptım laboquik kaset olan beşinde de silik çıktı regli günümü bekliyorum koyulaşma için belirti sadece regli olacakmışım gibi ama normal beyaz akıntı başka hiç birşey yok