Bende aşırı mide yanması yaşıyorum 2 aydır bu şekilde aralıksız her gün her gece uyku bile uyuyamıyorum. Rennie içiyorum bir de gaviscon şurup kullanabilirsin dedi doktorum. Gündüz rennie gece yatarkende gaviscon içip öyle yatabiliyorum biraz uykuya dalmama vesile oluyor. Onun dışında 2-3 yudum soğuk süt duymuştum bi kaç kere denedim anlık etki yaptı ama tamamen geçirmemişti