Bnenebiy53 umynurr dene bence ben içmeye başladıktan sonra ilaç içmiyorum şurup bile yetiyor çünkü birazcık ekşi yoğurt gibi tadı
umynurr Kizlar birde kac haftada bir kontrole gidiyorsunuz @Bnenebiy53 sinem98 @gulo21_ Seyma190623 @QueenJ @eco1727 merymeryemce
QueenJ umynurr normalde ayda 1di fakat haftaya 28. Haftamda yani kan uyuşmazlığı iğnesi için gidicez sonrasında da 30. Hafta itibariyle 2 haftada bir olacak kontrolümüz
umynurr gulo21_ bana su hafta bu hafta gelme demedi hic doktor ben kendimi kotu hissedince gidiyorum bazilari duzenli gidiyor ondan merak ettim
umynurr QueenJ kan uyusmazligi ignesi nedir zaten evlenmeden once kan uyusmazligi varmi yokmu bakilmiyor muydu ekstra niye tekrar bakiliyor
QueenJ umynurr hayır bu bakılan bir şey değil kan uyuşmazlığı direkt belli olan bir şey zaten anne negatif baba pozitifse kan uyuşmazlığı var demektir onun için 28. haftada iğne vurulmak gerekiyor
Zumruduanka160 QueenJ benim doktorum bebek doğunca iğne yapacakmış gerekirse . Bizimde kan uyuşmazlığı var
buse2507 umynurr ben 36 haftalığım yaklaşık 6 haftadır yaşıyorum canım geceleri uyutmuyor rennie emiyorum o rahatlatıyor biraz
umynurr buse2507 bende kan ilaci aliyorum gece acebaomu yapiyor diyorum cunku ona basladigimdan beri oluyor
QueenJ umynurr yok sizde kan uyuşmazlığı yok dediğim gibi anne negatif baba pozitif olunca oluyor o. Evet 28de yapılıyor