betlulk05 ya cok sukur sag salim olmus dogumun cok sevindim. Benim de normalde 10 ocak cumartesi yatisim olacaktı. En son muayenede 3 cm aciklik düzensiz sancilar vs çıkıyordu. Ama suyum falan her sey yolundaydı. 3 gündür gelen nişan durumum da vardı. Gece 12 de sancilarim düzenli oldu. 10 dk bir vuruyordu. Anladim artik gerçek dogum sancisiydi bu. Gece 3e kadar evde çektim sancilari. Artik makata dogru vuran ağrılar girince hastaneye gittik. 6 7 cm acikligim vardi. Hemen sanci odasina geçtim. Yarım saat falan sanirim orda karşıladım sancilsri. Doğumhaneye gectik. Açılmam hizli ilerledi sukur ve sabah 5.58de dogum gerçekleşti. Cok şükür allah dualarimj kabul etti de kendi sancilsrimla ve acikligim da hizli ilerleyerek hizli bir dogum yaptim. Allah tüm hamileleri bir avazda kurtarsın insallah😊