Mehtap_00 sizinkini de Allah bağışlasın 🤍 hem de 2.gunden basladi gaz sorunumuz ve suan hâlâ birazcık var. O kadar zordu ki memleketime ailemin yanına gittim ve daha yeni döndüm 😃😃 ilk oglum da gazliydi ama 1 aylıkken başlayıp 3 aylik olunca direk kesilmişti. Bu oglum daha zorlayiciydi :)