betlulk05 yaaa bakalim hangimiz ilk elenecek diye konuşmuştuk😀 bu gidisle zor eleniriz gibi shshdgdh benim de ilki 38de suni ile başlatıldı. Su azligindan dolayi. Simdi her sey yolunda bekliyoruz. Bir kaç gun once muayenede 2 cm aciklik, bebek bas aşağı ve nst de düzensiz sancılarım cikti. 2 gun once gece sancılarım vardi yine düzensiz. Doğururum kesin diye düşünürken sanci manci bisey kalmadı ahahah. Bunlar dışında nişan gelmesi falan yok ama artik vajinamda ve makatta asiri baskı hissediyorum. Akıntım da fazla var. Ve karnım da cok cok asagida. Sende var mi belirtiler Peki bebegim