twokidsmom valla bende ikincimi niyeyse 38+2 diye düşünüyorum ay sonu doktora diyecem alsın diye ya doktora kalsa 39 da alacak ikincide olsa sağ salim inşallah kucağımıza alalım birde ikincide zaman daha güzel geçti ilkim anaokuluna gidiyor onunla zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bile 🙂 heyecan dorukta bir an önce zaman geçsin istiyorum sağ salim