Açlık şeker 95 olmalı tokluk da 140 geçmemeli en doğrusu bu benim hamilelikten önce şeker sorunum vardı açlık şekerim 120 geçmemesine rağmen diyetle 95 göremediğim için şuanda insilün kullanıyorum, yorumları okudum açlık o kadar yüksek ilen nasıl normal demişler anlamadım. Ben şuan diyabet bölümünde her hafta takipteyim.