Sarees selam canım, öncelikle sakin ol ve bunun birçok kadında görülen bir durum olduğunu, biraz dikkatle aslında çok kolay yenebileceğini kendine hatırlat. Benim ilk gebeliğimde şekerim vardı muhtemelen şimdikinde de olacak ama henüz o kadar büyümedik, o yüzden ölçmedim daha.
Sana önerebileceğim en önemli şey bol bol su içmek. Meyve ve sebze tüketimini bitirme kesinlikle. Çünkü vitamin kaynağı hepsi. Fakat ölçülü olsun. Glisemik indeksi düşük meyveleri yanında yoğurt/kefir gibi bir ürünle bir yumruğunu geçmeyecek kadar miktarda tüketebilirsin. Aslında hayatından hiçbir şeyi çıkarmana gerek yok yalnızca ölçülü Yemen gerekecek. Haftada bir sütlü tatlı tüketebilirsin bir iki kaşık/çatal kadar. Bir süre sonra alışıyorsun ve inan hamilelik bitince nerdeyse kilo vermiş oluyorsun eğer dikkat edebilirsen. Zor ama hem kendine hem bebeğine çok büyük yatırım. Kolaylıkla geçsin, sağlıkla tamamına ersin inşallah 🤍