Sarees bende de çıktı yani beyaz ekmeği kestim pilavı azalttım pirinç özellikle onun dışında tatlı çikolata paketli gıdalardan uzak durdum ama bu son üç haftadır 39. haftama giriyorum bebeğim de küçük olduğu için hiç umursamadım arada şekerim ölçüyorum yükselmiyor da anlamadım😀 en büyük avantajı kilo almadım beş kiloyla hamileliği bitirmek üzereyim bebeğim en son bir hafta önce 3 kg 200dü
Değeriniz çok yüksek çıkmamış ben şu an 150 bile tokluk çıksa doktor normal sayıyor gebelik şekerim olduğu için bence bir başka endokrin doktoru ile de görüşün eğer şeker yüklemesi yaptırmadıysanız yaptırın netleşsin