Ssozdmr aynı benimde öyle oldu 7. Ayıma girdim gireli aşırı bi tatlı isteği var , susama ağzımda kuruluk vs . Doktorumda şeker diyeti önerdi direkt, beslenmeni düzenle dedi böyle devam edersen insüline başlamam gerekecek dedi çünkü bana gebeliğin başından şekeri , sütü gluteni tüketmememi söylemişti ama hiç dinlemedim onu 🥲 şimdi bende sizin gibi beslenip haftaya tekrar bi şeker ölçümü yapıp doktoruma bildireceğim inşAllah bi sorun yaşamam kaldı şurda 1,5-2 ay 🥹