Artun birde özel de şöyle bir durum da var kiminde herseyi ebe yapıyor doktor bir o an Doğum anında yanında normal yada seZaryan hepsini ebe hemşire yapıyor. Devletteki çalışma şartları gerckten zor ben iki ay gebelik zehirlenmesinden yattım ondan ön yargılıydım ama orda kalıp Bazı seyleri görünce dedim allahım bunlarım işi çok zor kadın dedem yasında dsmar yolu açtırmam diye yırttı kendini. Biri bebek hareketlerini 1 haftadır hissetmemiş elini kolunu salllayarak gelmiş gezmeye gibi 😀hani empati kurunca çok zor ama şuda vae Ciddi anlamda kötü İnsanı da gördüm ağır bir yoğun bakımda kaldım bitane kaşar diyim içim rahat etsin allah insanı kötü yapmasın bana batın açmışlar küçük bir delik ordan vücudumda ki asit su ödem gitsin diye hemşire hanım üstüm ıslanıyor anlamıyorun dedim üstüme mi işedim deidm bir an meğer ordan su geliyor. Kapatın dedim ufak dikiş atıcak yapmadı ben bütün gece sırılsıklam durdum daha sonradan da Vardiya değişirken son hastaların bakımını yapıyorlar benim erkek hasta bakıcıdan rahatsız olduğumu bildiği halde bir adamı getirdi onla çarşaf değişti adam da utandıgımı anladı hemen değiştirip çıktı onu unutmuyorum üç yıl geçti başka acımdan onu şikayet derdine düşemedim ama yaptığını sıcagı sıcagına etseydim kötü olurdu onum icin.